Wat als ... na het verlof uw administratie zoveel sneller kan

De must-have-tijdwinner in het gedigitaliseerde bedrijf

Datum
14 Jun 11:30 tot 12:00
Locatie
Online presentatie
Doelgroep

Bedrijfsleiding, Administratieve dienst, Aankoop, Projectleiding

Beschrijving

De krachtige integratie van Document Capture met aankoop en projecten in Dynamics NAV stuwt uw administratie in één beweging voorwaarts. Scannen, goedkeuren en archiveren zonder één blad papier en van op elke plek.

Wat als…

… je de gegevens van inkomende facturen niet meer zou moeten overtypen?

Met een aantal muisklikken zijn alle gegevens van facturen ingevuld in de velden van NAV. Geen enkele leveranciersnaam die moet worden overgetypt en geen bedrag exclusief BTW dat moet worden overgenomen. De OCR technologie doet het voor jou en jij hebt tijd voor andere zaken. 

… je niet meer naar kantoor moet om facturen te raadplegen en goed te keuren?

Document Capture herkent automatisch het projectnummer, de naam van de inkoper of de projectleider op de factuur. Deze persoon krijgt automatisch een melding dat er een factuur wacht op zijn of haar goedkeuring en de factuur is in PDF-formaat raadpleegbaar. Of je nu in NAV aan het werken bent, of op de werf inlogt op het portaal.

… er een systeem bestond dat automatisch alle gegevens op een factuur controleert? 

De mazen van het net bij Document Capture zijn zo klein dat er geen enkele factuur kan doorglippen. Alle gegevens worden automatisch gecontroleerd en indien er foutieve gegevens op de factuur worden gevonden is het onmogelijk om deze in te boeken. Indien er vanuit NAV is besteld wordt ook het inkooporder automatisch vergeleken met de factuur! 

… je nooit meer hoeft te zoeken in een papieren archief?

“Kan je eens uitzoeken waar we die materialen hebben besteld?,” “Kan je eens de prijzen van de facturen met elkaar vergelijken?,” “Zou je eens alle facturen van leverancier X kunnen verzamelen?.” Als je bij het horen van deze zinnen meteen je dagplanning overhoop moet gooien, is het misschien tijd om na te denken over het papieren archief. Document Capture maakt van alle inkomende facturen automatisch een duplicaat in PDF-formaat en houdt zo een digitaal archief bij. Bovendien kunnen al deze documenten razendsnel teruggevonden worden door de uitgebreide searchfunctie. 
 

… je enkel nog tevreden leveranciers hebt?

Een snellere verwerking van de facturen en een snellere terugkoppeling naar de leverancier, daar heeft iedereen baat bij. Wie weet krijg je vanaf nu steeds korting voor contant?

 

 

Bekijk de infographic of neem contact op het algemene nummer: 09/296 31 14.


Snel en duidelijk geïnformeerd zijn via het gratis webinar

Op minder dan een half uur hebt u een duidelijk beeld over de praktische manier van werken . Document Capture is een absolute must-have-tijdwinner, Het webinar is live te volgen vanop elke plek met internet, je hoeft hiervoor geen extra tijd uit te trekken om je te verplaatsen. Vragen kunnen live gesteld worden aan onze presentator.