Onkosten vanuit je smartphone app naar het ERP-systeem

Vijf stappen om eenvoudig onkosten te beheren

Datum
20 Nov 11:15 tot 12:15
Locatie
Online presentatie
Doelgroep

Boekhouding, Controllers, HR, projectmanagers, BU Manager. Teams die te maken hebben met input, toewijzen en goedkeuren kostennota’s

Beschrijving

Expense management is een app die onkosten registreert, verzamelt en verzendt zonder andere systemen te hoeven gebruiken dan Microsoft Dynamics 365 Business Central en de app op je smartphone. Niets gaat meer verloren!

Op 20 november zie je tijdens het live webinar de voordelen van digitaal beheer van onkosten.

Inschrijven is gratis >>

Digitaal onkosten declareren betekent:

  • Einde van geprinte xls-sheets met een bundel papiertjes. 
  • Gemaakte kosten sneller, nauwkeuriger doorgeven.
  • Digitale goedkeuring vanop elke plek door de juiste verantwoordelijke.
  • Informatie via de app rechtstreeks in Business Central voor verdere afhandeling.
  • Kant en klare goedkeuringsflow in je ERP.

Snel en nauwkeurig
Door de Expense Management app kunnen mobiele medewerkers hun kosten rapportering onderweg doen in slechts enkele stappen: ze nemen een foto van de bon, vullen de vereiste velden in, en verzenden het gelijk naar boekhouding. Van zodra een kostenrapport is verzonden zijn alle digitale betalingsbewijzen direct zichtbaar in MIcrosoft Business Central of Navision. Niets gaat meer verloren.