Cloud-ERP voor projectmatig werken in het moderne bouwbedrijf.
Formule: 1 Full User
Algemeen gebruiker van cloud-ERP voor het bouwbedrijf. Projectbeheer van A tot Z voor een optimale samenwerking in het bouwteam. Met de finesse van 30 jaar ervaring in de Belgische bouwwereld.
Algemeen gebruiker van standaard cloud-ERP voor de projectontwikkelaar.
Formule: 1 Full User
Algemeen gebruiker van standaard cloud-ERP voor de projectontwikkelaar. Financieel en operationeel management
Cloud-ERP voor projectmatig werken en services in het moderne installatiebedrijf
Formule: 1 Full User
Algemeen gebruiker van cloud-ERP voor het installatiebedrijf. Projectbeheer van A tot Z én dienst naverkoop in één pakket.
Astena Isabel Connector biedt ingebouwde bankfunctionaliteit en breidt uw zakelijke applicatie uit met geavanceerde multibanking-functionaliteiten.
Formule: 1 user
Astena Isabel Connector biedt ingebouwde bankfunctionaliteit en breidt uw zakelijke applicatie uit met geavanceerde multibanking-functionaliteiten. Het integreert en automatiseert met een focus op beveiliging. Ingebouwde bankieren in de praktijk.
Voor wie
Alle bedrijven in de industrie die gebruik maken van accountancy functionaliteit in Dynamics 365 Business Central.
Belangrijkste kenmerken
Voordelen
Astena Advanced Approval is een applicatie die een grote hoeveelheid documenten dekt waarvoor interne autorisatie nodig is.
Formule: 1 user
Astena Advanced Approval dekt een grote hoeveelheid documenten waarvoor interne autorisatie nodig is (bijv. offertes, contracten, projectgerelateerde aankopen etc.).
Voor wie
Business Unit Verantwoordelijken. Projectmanagers. Boekhouders. Medewerkers die de volgende fase in een proces autoriseren.
Belangrijkste kenmerken
Voordelen
Astena RSZ en Werfmelding voegt extra RSZ-informatievelden toe aan de leverancierskaart door verbinding te maken met de website van de sociale diensten
Formule: vanaf 1 user
Astena RSZ en Werfmelding verbindt Dynamics 365 Business Central met de website van de sociale diensten.
Astena RSZ en Werfmelding voegt extra RSZ-informatievelden toe aan de leverancierskaart. Door verbinding te maken met de website van de sociale diensten kunnen leveranciers worden gecontroleerd op hun sociale en fiscale schulden. De leverancierskaart importeert en toont onder andere de datum van de laatste RSZ-controle en de periode van geldigheid van de sociale/fiscale aftrek.
Voor wie
Belangrijkste kenmerken
Voordelen
Astena Webshop Connector biedt geautomatiseerde interacties tussen Business Central en leverancierswebshops
Formule: 1 user
Astena Webshop Connector is een tool die een breed scala aan voordelen biedt door de geautomatiseerde interactie tussen Microsoft Dynamics 365 Business Central en leverancierswebshops zoals STG-Group (SAX), CEBEO, Desco, Van Oirschot, enz. Astena Webshop Connector biedt een realtime overzicht van prijzen en beschikbaarheid, wat essentieel is voor bedrijven om operationeel te blijven en goederen en bijbehorende diensten on-time te kunnen leveren.
Deze tool is vooral nuttig voor distributiebedrijven, installatie- en aftersalesbedrijven en technische reparatieteams. Het biedt directe up-to-date informatie over artikelprijzen in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Het stelt gebruikers in staat om de leveringsstatus, actuele prijzen en promoties te volgen zonder het ERP-systeem te verlaten.
Het versnelt vraag- en aanbodprocessen en maakt het gemakkelijk om met up-to-date prijzen te werken in Microsoft Dynamics 365 Business Central. Bestelgeschiedenis en favoriete artikelen worden gemakkelijk te volgen.
Overloop de mogelijkheden om je eigen rapporten te bouwen
Duur: 1/2 uur
Overloop de mogelijkheden om je eigen rapporten te bouwen.
Kennismaking met uitdagingen die leiden tot praktische apps.
Duur: 1/2 uur
Voor wie: Coördinator Business of IT
Kennismaking met uitdagingen die leiden tot praktische apps. Snel schakelen voor weinig geld. Enkele praktijkvoorbeelden die inspireren.
Vraag de test en ontdek hoe software uw bedrijf stroomlijnt
Duur: 5 min. vragenlijst
Voor wie: Zaakvoerder, Administratief verantwoordelijke, Procesverantwoordelijke
Vanuit onze jarenlange ervaring hebben we een aantal herkenbare situaties opgelijst om mogelijke pijnpunten in uw organisatie op te sporen.
Is uw klantenservice optimaal en volgens de verwachtte norm?
Is de samenwerking tussen kantoor en werf gedigitaliseerd?
Heeft uw bedrijf last van Excelitis of Appitis?
Waar zitten de verborgen kosten?
...
Deze diagnose neemt slechts een paar minuten van uw tijd in beslag. Daarna ontdekt u wat onze software voor uw bedrijf kan betekenen!
Deze licentie wordt gehuurd en is gebaseerd op cloud technologie. (inclusief)
Formule: 1 Named Planner
Plan en monitor voortaan uw projecten volgens het niveau dat je zelf verkiest en volgens je eigen opbouw van één of meerdere planbord(en). Lange termijnplanning op macroniveau, korte termijn op een meer gedetailleerd niveau. Zo lukt het bijvoorbeeld om per project nauwkeurige planning op te stellen op basis van projectstappen, ook wel Work Breakdown Structure (WBS) genoemd, gebasseerd op de calculatie. Dit helpt u om uw medewerkers en bestellingen die nodig zijn voor een bepaald project, efficiënt te organiseren.
Projecten, resources en een basis scherm leren creëren en gebruiken.
Duur: 2 dagen
Voor wie: Ideaal voor de beginnende planner.
Maak kennis met de voordelen van Visual Planning voor uw bedrijf.
Duur: 1/2 u, online meeting
Voor wie: De planner, dispatching, zaakvoerder ...