Dienst na Verkoop

Service-interventies

Aanvragen tot herstellingen worden meteen geregistreerd en ingepland. U verstuurt de werkbon naar de technieker, hij vult deze aan en u registreert eenvoudig de verbruikte materialen en gewerkte uren. Met deze informatie kunt u correct en snel factureren, zonder dat bepaalde interventies over het hoofd gezien worden.

Dienst na verkoop - rol service engineeer-2

Planning van onderhoud

U krijgt een overzicht van alle aanwezige toestellen bij uw klanten (install base), inclusief serienummerbeheer en historieken. Hierdoor kunt u betere onderhoudsplannen opstellen. De software herinnert u tijdig aan preventieve onderhoudsmomenten en verplichte keuringen. Hierdoor verhoogt de klantentevredenheid.

Planning onderhoud - dime scheduler

Support Portal

Op een gebruiksvriendelijk support portal kunnen uw klanten al hun nieuwe vragen melden en lopende interventies en tickets die in behandeling zijn opvolgen. Zo zijn ze steeds op de hoogte van de status en het moment van afhandeling.

Dienst na verkoop - support portal

Kennismaken

Wil je kennismaken met onze oplossingen kom dan naar een van onze live evenementen, volg een webinar of vraag een demo aan. Ontdek onze klantenverhalen uit de bouw- en installatiesector en lees hoe andere bedrijven er toe kwamen om digitale oplossingen aan te schaffen, welke hun uitdagingen waren en welke oplossingen Astena hen aanbood. Of stel je vraag gewoon aan één van onze productspecialisten.

Een gratis demo aanvragen
Een specialist raadplegen
Al onze oplossingen