Hogere efficiëntie en betere klantenservice

Na een snelle groei, wilde Sensotec de sprong maken naar de volgende fase: nog betere producten, meer klanten en een hoger serviceniveau. Sensotec koos voor Astena's oplossing na een streng selectieproces. Het servicebedrijf is trots op haar hogere efficiëntie en betere dienst-na-verkoop.

Terug naar referenties
Ik wil graag meer info
Sensotec logo

Uitdaging

  • Het fundament leggen voor de volgende fase in de groei van Sensotec
  • Planning en organisatie van service-activiteiten integreren en automatiseren
  • Geïntergreerde CRM

Oplossing

  • Meetbare efficiëntiewinst: 2 Fulltime Equivalenten (FTE's)
  • Hoger serviceniveau met dezelfde inspanningen
  • Geautomatiseerde CRM-mogelijkheden
  • Intelligentere rapportering

Sensotec is de Belgische marktleider voor software en apparatuur voor blinden, slechtzienden en dyslexie. Een feilloze en snelle dienst-na-verkoop is cruciaal in deze markt

"We hadden een facturatiemodule die boekhouding en verkoop verbond, en dat werkte. Maar het stuk dat daarna komt - service - en het stuk dat daarvoor had moeten komen - CRM - was niet geïntegreerd of ontbrak.”

Rudy Pérard - Finance Manager - Sensotec
Terug naar referenties
Ik wil graag meer info