Rapportering en documentbeheer

Ruim 80% van de kennis van een organisatie is te vinden in rapporten of ondergebracht in documenten. Hierover wil u snel kunnen beschikken op een logische en gebruiksvriendelijke manier.

Rapportering

De kers op de taart van een ERP systeem kan je, en dit is niet enkel van toepassing bij het management, terugvinden in rapportering. Via de input uit alle afdelingen in de organisatie en de linken die kunnen gelegd worden, komt het skelet van de organisatie tevoorschijn. Een goed ERP systeem levert in eerste instantie ook betrouwbare rapporten. Astena benadert rapportering zeer verscheiden en laat uw bedrijf groeien van eenvoudige lijsten in Excel naar een doorgedreven BI die op elk moment live-rapporten aanlevert volgens uw vooraf ingestelde criteria. Als resultaat van Astena's specialisatie zijn er standaard rapporten beschikbaar voor project- en servicebedrijven die de essentie van deze activiteiten overzichtelijk weergeven.

Documentenbeheer

Een eerste stap om documenten in het informaticasysteem te krijgen, is uiteraard digitaliseren. Onmiddellijk gevolgd door het inbouwen van een vlotte doorstroming. PPM of beter gezegd Paperless Proces Management laat u toe om het verwerken van inkomende facturen te versnellen. Dit soort van documentbeheer is een operationeel/administratief gegeven. Maar denk ook eens aan illustraties bij een complex project of, heel eenvoudig, de handleiding voor een machine. De connectie tussen uw artikelenbestand in het ERP systeem en daaraan verbonden de beschrijving van een artikel, is een sterke ondersteuning voor uw eigen mensen maar ook naar klanten via uw portaalsite of webshop!

Onder de noemer rapportenbeheer en documenten vinden we volgende softwareoplossingen en -producten

Recente berichten

Contact informatie

Dulle-Grietlaan 17/8
B-9050 Gentbrugge

t: +32 (0)9 272 73 60
f: +32 (0)9 272 73 61
info@astena.be

Helpdesk

helpdesk@astena.be
t: +32 (0)9 272 73 60