CRM - Relatiebeheer

Uitgebreide CRM mogelijkheden

Organisaties moeten heel wat relaties beheren die essentieel zijn bij het behalen van succes: werknemers, partners, leveranciers, distributeurs, verkopers en vele andere essentiële belanghebbenden. Microsoft Dynamics CRM kan eenvoudig worden aangepast voor deze "Uitgebreide CRM"-scenario's en kan de waarde van alle relaties verbeteren, de relevantie van het bedrijf verhogen, de bewerkingen optimaliseren en zakelijk inzicht vergroten.

CRM voor projecten, installaties en dienst na verkoop

Astena streeft naar een specifieke CRM oplossing voor de bedrijven in onze focus. Zo wil u per klant of per project beschikken over een gecentraliseerd dossier met alle relevante gegevens: belnotities, e-mails, service-aanvragen, eerdere contacten, bezoekdagen, ...

In CRM beheert u uw klantcontacten op een efficiënte manier, handelt u acties af met behulp van workflows en wijst u taken en werkzaamheden aan collega's toe. Ook uitgebreide rapportagemogelijkheden zijn voorzien.

Dankzij het hoge gebruiksgemak kan de gebruiker snel en eenvoudig schermen aanpassen en workflows opzetten. Bovendien is de oplossing online, offline en mobiel beschikbaar.

Relevante software voor CRM

- Microsoft Dynamics CRM
- Professional Services Automation for Microsoft Dynamics CRM

Vraag meer informatie aan »

Hoekstenen van de oplossing

  • Marketing (segmentatie en campagnebeheer)
  • Sales (stroomlijning en automatisatie salesprocessen)
  • Klantenservice (correcte klanteninfo, case management, service-historiek)
  • Projecten (projectrelaties, project opportunities, workflow voor projectverkoop)
  • Waarom kiezen voor de oplossing?

  • Grotere vraag naar uw product door doeltreffende marketingacties
  • Kortere sales cycli
  • Superieure service aan uw klanten
  • U verkoopt gemakkelijker projecten
  • Sterk relatiebeheer
  • Gefundeerde beslissingen (rapportering)