Astena UserCare

De Astena serviceformule op uw maat

Opdat u het maximum uit uw systeem zou halen, iedere dag opnieuw.

U heeft een nieuw bedrijfssysteem in gebruik genomen dat uw organisatie naar een hoger niveau kan brengen. Daarom wilt u zeker zijn dat u dag in, dag uit maximaal kan profiteren van alle mogelijkheden van het systeem. Mee evolueren met de nieuwe versies die Astena en Microsoft u bieden. Duidelijke antwoorden krijgen op vragen van uw medewerkers bij het dagelijks gebruik. Snelle interventies bij eventuele problemen. Proactief geïnformeerd worden over een nog efficiënter gebruik van de mogelijkheden van uw software. Met één van de drie Astena UserCare formules staan wij garant voor uw zekerheid. Iedere dag opnieuw. 

Wenst u meer informatie over de Astena UserCare formules voor uw Microsoft Dynamics NAV bedrijfssoftware, contacteer Astena UserCare op 09/272 73 60 en vraag naar Matthias of stuur een e-mail aan matthias.lambrecht@astena.be

   

 “Onze interne organisatie werd volledig heringericht naar aanleiding van de UserCare
formules. Zo wordt er een CARE-team opgezet waar klanten met al hun vragen terecht
kunnen. Dit team is verantwoordelijk om elke vraag grondig op te volgen, ofwel door die
zelf te beantwoorden, ofwel door beroep te doen op collega’s.”

Wim Vandesompele, Managing Director Astena